Friday 26 September 2014

Kehebatan Habbatus Sauda

Dipetik Beberapa Testimoni Berkaitan Habbatus Sauda Dari Facebook Dr. Hamid Arshat, Pakar Sakit Puan

Zanidah Draman
Saya diabetic! Sejak amal h.sauda paras gula saya normal.. buasir pun kecut n x bleeding lg dah..saya sarankn pd kawan sy yg ada fibroid. Setelah beberapa bulan mkn, fibroid dah hancur!!.Sesungguhnya kata2 RASULULLAH itu benar..

Hazlinda Suliman
saya memang mengamalkan habbatussauda bersama madu setiap kali sebelum sarapan. setiap hari. sudah bertahun amalan saya ini. tambahan saya tinggal di negeri timur tengah, produk habbatussauda senang didapati. saya ambil yang asli, saya sangai sendiri dan blend sehingga menjadi serbuk. simpan di dalam botol kaca untuk kegunaan hari2. anak2 saya kalau demam, sakit tekak atau flu biasa akan pandai sendiri ambil habbatussauda dan madu sebagai ubat mereka. jarang ambil ubat hospital. anak2 jarang demam alhamdulillah. seingat saya tahun ini cuma sekali sahaja kami ke klinik untuk demam anak2. 2 kali ke klinik gigi. alhamdulillah. untuk ibu hamil harus dikurangkan dosnya kerana ia panas dan boleh akibatkan bleeding. cukup sekadar secubit sehari selepas kandungan ke 4 bulan.wallhua'alam. sekadar sharing:)


Sharifah Noraini
Alhamdulillah...berkat habatussawda lah....mak mertua saya bebas cancer n tidak dichemo....


##################################

No comments:

Post a Comment